Så, vad gör man?

Nu har jag varit ute och hämtat in posten (bättre sent, än aldrig) och vandrat en sväng med Saga. Efter sist jag skrev, har jag inte gjort speciellt mycket. Tänkte att jag skulle kolla på tv, men nej, jag kunde inte koncentrera mig. Sen ringde telefonen. Först pratade jag av mig med storasyster och sen ringde svärmor. Jag, som så många andra, har så himla svårt att prata om hur jag mår. Jag tycker de är sjukt jobbigt.  Jag tyckte även de då jag gick hos UPM. Få liksom inte fram allt jag vill säga, och vem kan då hjälpa en liksom? Nej, det är sjukt störigt. Men jag jobbar på de, än.

Klockan är ungefär 23.30 och dagen är snart slut. Egentligen är jag hur trött som helst, men jag har så svårt att slappna av. Så jag antar, att jag kommer sitta här en stund till.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag finns bara ett samtal bort. När som helst.

2008-11-19 @ 23:44:15
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0