Bajs på rubrik

De enda jag hör just nu är snarkningar och mig själv då jag skriver på tangentbordet. Saga och Joakim ligger alltså och sover. Har försökt väcka Joakim i ungefär 40 minuter nu, men han vägrar kliva upp. Så då får han skylla sig själv. - Underbar sambo, visst?  Själv klev jag upp strax före 10 idag, eftersom Saga väckte mig. Gick ut, och hon gjorde de hon skulle, in och lägger sig och sover igen. Hon är alltid lika trevlig. Jaha, nu är de alltså måndag igen. Veckorna bara rullar på, och fort går de också. Konstigt.. Näe, nu är de lika bra att jag ringer upp mam´a, för hon blir så sur då jag säger "jag ringer snart" och sen ringer jag aldrig. Later, folk´s!


Kommentarer
Postat av: sandra

förresten.. vet inte om ja frågat dig (minnet haha) , men vad tycker du om att jobba med? Kram =)

2008-10-13 @ 12:13:54
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0