Fullrulle all day long

Nu sitter jag än en gång, nyduschad och trött här framför datorn. Vid 13 nångång, drog jag ner till Marie, och vart där ett bra tag. Surrade, fikade och gosade med Anna. Sen kom Mattias och Casper, så då vart de att surra lite till. Pallrade mig därifrån runt halv fyra, efter en kram och en puss av lilla Casper. Som är sjukt lik sin pappa. For på ICA en snabbis, och sen hem och käkade och började packa en massa strunt. Körde till nya lägenheten med de, sen har jag inte gjort så mycket mer. Tiden har gått alldeles för fort idag. I morgon ska jag och Jocke försöka få iväg alla saker, så att pappa sen kan komma hit med släpet så vi kan köra alla möbler. Pjuuuh..

Undra om man bara ska slappa framför en film resten av kvällen? - Har ni nått bra filmtips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0