I denna jävla lägenhet

Nu är jag hemma igen! Gud, vilken dag de har varit. Slog upp ögonen vid 9 nångång, och käkade frukost och gjorde mig klar för att fara och hämta Joakims små syskon på skolan. Egentligen var de bara lillMia som skulle med, men Jenny tjatade på sin stackars mor så hon fick följa med hon också. Sen in mot stan, och sen var de shopping som gällde. Gick fram och tillbaka, in och ut hur många gånger som helst, i exakt alla affärer i hela stan och pengarna bara försvann. Och ärligt, så vet jag inte riktigt vad de är jag har köpt. Men jag ska packa upp allting sen och se efter. Fast först, så väntar en skön dusch som jag har längtat efter i många timmar. Sen ska jag kleta på en ansiktsmask och koka mig en kopp te och bara må gott. Nånting bra på tv:n ikväll folket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0