I morse var jag pigg

Nåja, piggare än vanligt. Vaknade 10 och klev faktiskt upp då. I vanliga fall brukar jag tänka "jag ska bara blunda en stund till" och vipps, så är klockan runt 12. Har redan hunnit varit ute på en lång promenad med Saga och nu ska jag alldeles strax börja att städa lite grann. Egentligen är de inte överdrivet stökigt för en gångsskull. Men ska städa toaletten (vilket jag hatar) och så ska jag damma lite här och där, och dammsuga. Sen ska jag ta mig ett race till mam´a och kolla på min jacka som har kommit. Jag hoppas verkligen att den sitter som jag vill. Den är ur snygg, på bilden iallafall. Hoppas att den är de in real life också. Ja, städa va de ja. HEJPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0