Jag kommer inte på en rubrik

För en stund sen slog jag upp mina ögon, och tog mig i kragen och klev upp. Jag vet att de inte vart mycket skrivet igår. Men först och främst så hade jag absolut ingenting att skriva, jag gjorde inget speciellt och sen så var Joakim hemma och satt nästan fast klistrad framför datorn. Han snackade om någon jävla update på rune, och sken som en sol, så fine sitt där täntke jag. Idag är de torsdag, vilket alltså innebär att.. ja, just, ingenting speciellt. En lång promenad blir de iallafall med Saga och sen måste jag och Joakim åka ner till kommunen idag och skriva nått papper. Var där igår också, men gissa vad dom gjorde? - Dom fikade! and I saw it in real life.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag förstod det.. Folket på kommunhuset bara FIKAR!

2008-10-16 @ 12:09:03
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Linda

Nähä?! Du måste ljuga!! Dom fikar aldrig på kommunhuset -ALDRIG!! :P

2008-10-16 @ 12:57:34
URL: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0