Redan söndag

Den här helgen har verkligen bara runnit iväg. Men, trots allt så har de varit en lugn och skön helg. Igår drog jag och Jocke till Sollefteå, där vi skulle vara hundvakt åt systers hundar. Kvällen, vart alltså lugn och skön och en massa tv! Vaknade i morse, och hade såklart ingen aning om vad klockan var. För tydligen så ställer min mobil om av sig själv, smidigt, om man hade vetat de på en gång. Aja, sen efter ett tag rullade vi hem. Och då fick jag sån energi så att jag städade bilen. Vilket verkligen behövdes! Sen drog jag och mam´a och tvättade bilen. Finfin. Och ja, nu är vi alltså hemma och ska börja packa lite mer. Det känns verkligen inge kul alls att flytta den här gången. Jag vill härifrån, så är de bara. Jag får nått fel. Ingenting att göra, alldeles för litet och "alla känner alla", vilket jag inte alls gillar. Nej, kvar här kommer jag inte bli. That´s for sure.. Nu har ju jag och Jocke provat bo på "knarkargränd" och nu ska vi flytta till, ja, ett ännu tråkigare område. En fin liten lägenhet är de iallafall, som jag nog kan bo i ett tag innan de är dax för flytt igen!

Kartonger ska packas och kläder ska vikas.. Blää, ingen vidare underhållning..


Kommentarer
Postat av: Marie

Gud vad munkarna ser GODA ut

2008-10-26 @ 19:23:46
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Miia

Hahahaha min Brusch e bäst på att käka munkar.. (: haha xD<3

2008-10-27 @ 13:01:24
URL: http://mmiiiiiiaa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0