Ta mig till havet

Guuusch, va mätt jag är. Vi gjorde de lite halv enkelt för oss och åt tacos även idag. Eftersom de fanns rester sen igår, of course. Smidigt och bra, och som jag skrev, vart jag mätt också. Om en stund hade jag tänkt mig att ta en promenad, men vädret är inte de bästa och jag har fortfarande ont i fötterna. Så, jag få se. Förövrigt är jag fruktansvärt sugen på att åka bort nånstans, helst till solen. Men ekonomin kommer nog inte att tillåta de på ett bra tag. Även om jag skulle jobba, så skulle jag få jobba i en evighet innan jag skulle kunna ta mig nånstans. Jävligt sur på är jag på mam´a och pap´a som ska fara iväg, och jag få bara sitta här hemma utan pengar.
Fel och bjuda mig liksom?

Kommentarer
Postat av: Marie

Anna ligger på fårskinnsfällen nedanför mig och sussar.. Du då?

2008-10-16 @ 18:51:15
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: maria eriksson

hur många gånger har inte du blivit bjuden!!tänk på hur mycket dom hjälper dig!när tankade du en full tank senast?det har du nog aldrig gjort.inge illa ment men en liten tankeställare!!kram syrran

2008-10-16 @ 19:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0