Saga har varit..

.. min lilla model idag.

Har hittills inte gjort mycket alls av min "att göra-lista" idag. Förutom att ha varit på promenad och varit och handlat, har jag inte gjort ett jävla skit om jag ska vara helt ärlig. Har tänkt att snart sätta mig och leka lite i photoshop, men innan måste jag nog ta och göra ett litet ryck här hemma. Känns dock inte lockande alls, med tanke på hur de verkligen ser ut. Riktigt härligt väder var de iallafall ute idag, som tur va hade jag med mig kameran då vi var ute och gick. Är hon inte fin, min flicka?







Kommentarer
Postat av: maria eriksson

super fin är hon!!vet du om att det är hundutställning i sundsvall i helgen?på söndag är det döömånga sagahundar bla. brukar alltid hon från umeå fara dit och ställa ut.far dit det är ju så kul att se massa hundar av sin egen soet plus alla andra kramar från syrran

2008-10-07 @ 22:11:26
Postat av: Sandra

Japp hon e både fin,snygg o vacker!Ha en bra dag!

2008-10-08 @ 09:52:23
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0