Vilken härlig dag!

Puuuuuuuuuuh, jag är trött. Sov fruktansvärt dåligt i natt, och jag lovar att de känns. Det är ju också verkligen jättekul att fara och jobba då man redan nu är trött. Och då kommer "pantertanterna" (dom som jobbar där) säga exakt så här; "Men du är ju ung, inte kan du vara trött". Jag är så jävla less på de där. Det är inte direkt mitt fel att jag inte kan sova. Samma sak om man säger att man har ont någonstans. "Äsch, du är ju ung!" - Vafan har de med saken att göra? Jag kan också lyfta mig illa på de där jävla jobbet. Men då ni andra har sträckt lillfingret så är de så himla synd om er bara för att ni jobbat i flera år. Kort sagt, sluta säga åt mig att jag är "ung" så bli jag nöjd.

Nu undrar ni ju säkert hur min underbara morgon har varit? Den har varit som alla andra. Vaknar, vill inte kliva upp, lite små ångest över what the day will bring, duschar, sätter på datan, går ut med Saga, går in, sätter mig vid datan. Intressant va? Nej, tänkte väl de. Nu är de väl lika bra att börja göra sig klar, och snart fara till Bgården. Jag som ville till Marie och gosa med både henne och Anna. - Nej Petra, inte ska du få ha roligt, nej nej..

Kommentarer
Postat av: Mia

men vafan, har du slut på lyckopiller eller?

2008-10-08 @ 13:59:02
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0