Goooooood morgon

Hell yeah, wonderful morning, right? Att de ska vara så fruktansvärt skönt att sova. Speciellt då man inte ska upp och göra nånting alls. Det är bara att sova, sova och sova tills man känner sig utvilad. Fast, de kan ju också bli så att man blir tröttare, för att man sover så mycket. Tror tyvärr att de hänt mig idag. Jag har sovit över 10 timmar, och jag är fortfarande trött. Skulle lätt kunna lägga mig och sova 2-3 timmar till. Men, carpe diem, annars funkar de inte. Sååå, hur ska man få denna dag att gå utan några problem? - Jag tror att jag ska börja dagen med att ta en promenad med Saga faktiskt. Over and out!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Just ja, de hade jag glömt :P haha. ajja nå tips på någon som kan tror du ? :)

2008-09-24 @ 17:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0