Humörsvägningar

Kan ju börja med att tala om att jag inte alls är på bra humör nu. Det är sjukt hur en liten värdelös människa kan få en att bli så fruktansvärt jävla förbannad. Inte för att jag träffat den personen idag, eller hört nånting från den personen idag. Men att bara veta att den personen finns, och. Näe, jag blir så jävla förbannad. När jag väl bli på dåligt humör så är de fan inte mycket som kan få mig att bli på de bättre humöret. Jag kan bara säga att jag verkligen hatar, hata, HATAR DIG!

ÅÅÅH, snälla ta mig bort härifrån!

Kommentarer
Postat av: Anonym

coola ner

2008-09-01 @ 16:52:26
Postat av: Marie

Kom när ni vill. Jag blir hemma =) Det kommer en massa människor mitt på dagen, men kom när ni vill =) Det kanske blir så himla mycke stök om saga är med, bettan kommer bli så uppihejsan iaf.. Så om det går bra så kan ni väl lämna henne hemma den här gången? (känner mig hemsk) Självklaet, jocke är också välkommen!! =)

2008-09-01 @ 20:07:48
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0