It hurt´s, ooh it hurt´s

Ni kanske blir nyfikna på vad de är som gör ont? Jo, det är nämligen så här att jag har ont i mitt finger. Låter väl hur löjligt som helst egentligen, men ont har jag! Fast egentligen får jag skylla mig helt själv för att jag har ont. Men få jag nånting för att jag har ont? Nej, det får jag såklart inte. De var för flera år sen, då jag skulle smälla till en liten pojke, och missade totalt. Rätt in med fingret i ett järnräcke och fingret vart 5 gånger tjockare minst, på 2 sekunder. In på akuten, men det var ingenting som var av. Tyckte de va lite konstigt, med tanke på att min finger nästan var "dubbeltvikt" och att jag inte kunde räta ut de för de gjorde så jävla ont. Nejdå, ingen fara. Fick något slags karborreskit som skulle stödja mitt finger mot ett annat. Skulle ha de tills de kändes bättre. Ja visst, jag hade ju de också. Dock inte den där skitsaken jag fick från akuten, utan många meter långt bandage hade jag istället virat runt mitt finger.  När jag tar av mig de, så är mitt finger böjt och går inte att räta ut. Sexigt, verkligen. Jaja, till saken nu då. Det är att de gör ont i mitt finger så fort jag blir kall om handen. Det går inte att beskriva känslan, det gör bara riktigt jävla ont. Stelt och bara satan blir de. PAIN!

Kommentarer
Postat av: Mia

köp trisslotter

2008-09-14 @ 22:30:20
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0