Jaha, då var de väl bara att göra de här



Marie nominerade mig, så jag har väl inget val än att göra de här nu då.

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån!
3. Nominera minst 7 andra.
4. Länka till dom i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg
.


Och mina nomineringar är;


Micca; En söt tjej, som skriver om sin vardag i lilla Junsele, sina funderingar om allt och ingenting och livet som mamma åt otroligt söta Emanuel.

Mia: Denna brud har jag känt sen 7:an, och jag vet inte hur mycket trams vi varit med om tillsammans. I sin blogg skriver hon om hennes liv i sin konstiga byggda 2:a i Gulldalen och hur hennes liv allmänt är, just för stunden.


Linda: Bispgårdsflicka i grund och botten. Har egentligen känt henne sen förskolan, och nu kan de hända att vi jobbar tillsammans. Urcool tjej som skriver om livet som mamma åt Celia och bråk med JYSK. Men också mycket, mycket annat såklart!

Denise: Kvinnan som verkligen älskar livet och sina katter, vissa dagar. Stentuffbrud, som bara är allmänt, ja tuff. Hon skriver i sin blogg om sin vardag, där innehållet kan vara allt ifrån sina "kattjävlar" till resor till sin Halit i Turkiet. Man får alltid fram ett leende på läpparna då man läser hennes blogg!

Kattis: "Vart faan tog sleven vägen?", "Vad jag åt till frukost idag?, jag skulle kunna skriva ett x-antal sköna meningar som denna brud har kläckt ur sig på jobbet. En glad och sprallig tjej som försöker att förklara för mig om hur saker och ting fungerar. Träning, photoshop och massa galenskap, de läser man om i hennes blogg!

Nadja: En av Sveriges sämsta bloggerskor, som aldrig lyckas skriva många rader. Men måste ju bara nominera henne, så kanske hon får fingrarna ur arslet och bloggar om hennes liv i sin trånga 1:a i Bispgården.

Emilie: Denna tös har jag också känt sen i 7:an, och även vi har tramsat runt. Tyvärr skriver hon inte så ofta som jag skulle vilja. Men jag hoppas att hon snart börjar att skriva om livet i Torvalla och William som bara blir större och större för varje dag.

Gjorde de lite lätt för mig, och nominerade bara dom som jag hade länkat till på bloggen. Man får inte vara dum. Nu ska jag gå en liten sväng med Saga och sen, ja, vad fan ska jag göra? Dumma jag la mig och sov i nästan två timmar sen jag kom hem från jobbet. Antagligen blir de en lång kväll framför tv:n och datan..

Kommentarer
Postat av: Denise

Stentuff kvinna som älskar livet :D Ha ha ha, "kvinna" ? K V I N N A ?! :O Fan vad det lät gammalt, ha ha! Ha det bra din tok!

2008-09-10 @ 21:57:48
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: Micca.

Åh tack så mkt! Den andra jag blir nominerad av:) Ska ta och ta tag i min nomineringslista sen när jaghar tid:P

2008-09-10 @ 22:19:19
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Micca.

En sån ska vi åka och hämta imorgon:P Eller om det var en pitbull..Hm. Äsch, Benny vet mer säkert än jag:P

2008-09-10 @ 22:20:09
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: nadja

tack!!

2008-09-11 @ 15:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0