Kalla mig idiot om de känns bättre

Damn, idag kan jag varken få tiden att gå eller klämma fram ett leende. Vilken jävla trist dag det har varit. Solen har i och för sig varit framme, men det har inte spelat mig någon som helst roll. Förstår inte riktigt hur allt kan vända så snabbt? I morse vaknade jag i och för sig inte på de bästa sättet, men det rullade ju på ganska så bra i sisådär 3 timmar. Sen kom de. Denna förbannade ångest. Har suttit på arslet i soffan och läst tidningar, som jag redan har läst ett x-antal gånger. Men finns de inget bättre att läsa, så får man läsa de som för stunden faller en i smaken. Trots att jag ätit mat och druckit kaffe så är jag trött och less. Fan, hjälp!

Kommentarer
Postat av: Mia

snart kommer jag också ner, hold on little girl.

2008-09-01 @ 20:12:16
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0