Klunkar mängder med vatten

Jag tog ett glas vatten, jag tog ett till, ett till och ett till. Så nu är jag inne på mitt fjärde glas med vatten. Jäklar så gott det var med just vatten nu. Eh, iallafall. Har suttit och ändrat lite med Maries blogg. Jag är väl inte sådär jättenöjd, men de får duga tills i morgon iallafall. Egentligen är jag inte duktig alls, näst intill värdelös. Men det beror också på att denna data är som en jävla klumpsten och photoshop fungerar inte alls som de ska. Gissa vem som är arg? Jag kan ju berätta att jag längtar som en gris tills jag får nya photoshop, för då ska de minnsan lekas en hel del! (Men förmodligen kommer de inte funka på denna #¤!!"((# - dator). Jag hoppas på att vinna pengar, så att jag dessutom har råd att köpa en ny dator. Vilket inte alls vore helt fel. Eller min superduperunderbarasnälla pappa kanske kan slänga till med en slant eller två, så det står en ny dator hemma hos mig inom en snar framtid? Man kan ju alltid hoppas. Ska duscha nu och göra mig mysredo framför tv:n och invänta att min sambo ska komma hem, eftersom han längtade efter mig så kommer han hem tidigare. Äh, nu ljög jag, men han skulle komma hem iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0