Nu pallar jag inte mer

Nej, nu få de se ut som de gör. Headern ska såklart inte vara den jag har där just nu. Jag håller på med en annan, men jag har inte tålamod nog ikväll känner jag. Funderar på att ta mig ett bad faktiskt, och koppla av en stund. Blir en tidig kväll ikväll för mig. För i morgon ska jag nämligen jobba 07.00-12.00. En kort dag, men de känns faktiskt bra med de också. Just nu hör jag ljudet från tv:n och där vissas Extreme Home Makeover. Faan, va sjukt kul de skulle vara att få ett helt nytt och fräscht hus, med en massa coola saker. Men så lätt är de inte. Jag får helt enkelt nöjja mig med denna lägenhet ett bra jävla tag framöver. Usch, så tråkigt de lät..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0