Sovmorgon

Njae, inte direkt. Eller, jag försov mig i morse. Ränkas de som sovmorgon? Vaknade vid 5 i 7, då mam´a ringde och lät lika glad som alltid då jag råkar sova för länge. Hann iallafall i tid, och de var ju tur de. Har varit fullt upp hela morgonen, som de alltid är på helg. Fel och bara få in mer personal så att man slipper stress? Sjukt. Nu har jag lunch och är hemma hos mam´a. Saga fick följa med hit idag, så hon kutar runt för fullt. Ska slänga i mig någon mat, sen ska jag pallra mig till jobbet och traska på dom sista timmarna som är kvar. Ikväll så ska jag bara njuta av att veta att jag inte behöver kliva upp tidigt i morgon.

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och mamma till Emilia 4 år]

Alltid lika roligt att försova sig.. Inte..

Jag var expert på det förut, men jag tycker jag blivit rätt duktig på slutet:P

2008-09-20 @ 11:27:30
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0