Tråkigaste stället på jorden, där bor jag

Jag vet inte vad jag ska göra, vet inte vad jag vill göra, vet inte vad jag borde göra. Usch, så tråkigt de är då ingenting kan vara som man vill att de ska vara. Har inte ens varit hemma i 24 timmar, men jag är så fruktansvärt uttråkad över att vara här. Jisses. Näe, hoppas på att jag kan hälsa på Marie i morgon, så jag få se på deras lillaflicka. Så himla mysigt med små, små bebisar. Mysigt, mysigt, mysigt! Korten kommer senare, har inte tålamod till nånting just nu.


Kommentarer
Postat av: syster maria

LILLA GUMMAN !! du som inte är bunden till något förutom hund och kille kan göra vad du vill.Nappa på erbjudandet Anette givit dig on Umeå nu när Sara oxå ska flytta....Nä sluta gnäll och ta dig i kragen det är bara DU som kan ändra på din sltuation...vantrivs du så hemskt i Hammarn så flytta nu medans tid är. Puss,puss

2008-09-30 @ 07:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0