Ur usel uppdatering

Jag ber om ursäkt. Men de är inte lätt att bara ha en dator i denna lägenhet. Eftersom att min sambo gott och blivit en stor datanörd, så gör han ingenting annat än att sitter här framför datan. Men nu skickade jag ut honom med Saga en sväng. Så nu passar jag på. Vart en liten sovmorgon i morse, till ca halv 12. Som igår så gick jag ut på en gång med Saga, samma runda, jag gick första svängen. Sen då jag vände, sprang jag faktiskt tillbaka. Kändes skönt. Dock så är min kondition inte alls på topp, så den måste tränas upp rejält. Jag kan ju också berätta att jag inte kommer ihåg sist jag sprang. De måste vara flera månader sen. När jag kom hem, så gjorde jag i ordning lunch. Stuvademakaroner och köttbullar. Stuvademakaroner är ju så fruktansvärt gott så de är inte klokt. Eller hur Marie? Sen fick jag för mig att jag skulle baka Rimbobullar, så ner en sväng på ICA och handlade de jag behövde. Ja, idag lever jag mig igenom en riktigt tråkig Svenssondag.

Kommentarer
Postat av: Marie

Stuvademackaroner.. Ååå..

2008-09-14 @ 20:06:15
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Denise

Tråkig svenssondag? Jag tycker du verkar ha det förjävla festligt där uppe på Hammarn med din gosse, hund, bullbak och joggingturer! Se det positivt, vi lever bara en gång ;)

2008-09-14 @ 20:20:41
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0