Well, I´m done...

Well, I´m done. Efter varje gång jag satt upp nya gardiner så känns de så himla konstigt. Det tar ju en stund innan man vänjer sig. Här kommer iallafall både före och efterbilder.

Före;

                                     



Efter;

                                     



Vad tycks? Jag är ganska så nöjd. Men de tar som sagt ett tag att vänja sig. Nu har Joakim pallrat sig hem, så de är strax dax för fika. Sen blir de nog en varm dusch och efter de sängen. Ska försöka att komma upp i skaplig tid i morgon, eftersom att jag ska till Sundsvall. Jag är verkligen laddad för IKEA känner jag! Night sweetass

Kommentarer
Postat av: Marie

Blev fint tyckte jag!! Lycka till i sundsvall i morgon.. Hoppas du hittar det du söker. Don't forget the bäddset =P Kram och god natt, tack för att du kom idag =)

2008-09-02 @ 23:19:31
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0