What do you want?

Godmorgon pinglor! Har ni sovit gott? Ärligt talat så har jag vaknat några gånger i natt. Jag har börjat drömma så sjukt konstiga saker. Någon som vet vad de kan bero på? Iallafall så bestämde jag mig för att kliva upp klockan 11. Och här har jag suttit sedan dess. Ska nog göra mig klar för att fara ner till Marie och hälsa på. Igår, så skulle jag faktiskt lägga ut kortet som jag fick av Marie, men de gick såklart inte. Därför bjuppar jag på de nu;

 


Shit, hon är ju så vacker. Världens bästa flicka.

Kommentarer
Postat av: mamma

mammas goaste pussgurka, hon är verkligen vacker som en Saga(skit i bilen ta en promenad med Saga ner till Marie..........?

2008-09-12 @ 12:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0