Be ready bed, here I come

Det var så himla skönt att lägga sig i badkaret med varmt vatten och massa skum, och musik i bakgrunden. Nu är jag som en ny människa. Ansiktsmask, hårinpackning, ny målade naglar på både fingrar och tår och noppade ögonbryn. Det känns bra! Det enda jag har kvar att göra nu är att gå in och kolla på DinSko.se och kolla om det finns nånting jag kanske kan klicka hem. Sitter i Joakims morgonrock och myser för mig själv nu. Och jag känner också att hans morgonrock är mycket skönare än vad min fjantiga trasa är. Jag hoppas på att han ringer mig snart, så jag får prata av mig lite innan jag ska sova. Wellowell, nu säger jag god natt, och så hörs vi i morgon mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Magda

Exakt! För mycket och helt onödiga saker.. mkt man skulle kunna hä bort egentligen! Hehe jaa, men det ska faktiskt bli kul att flytta hem. Sommrarna är alltid roligste hemma:)

2009-04-23 @ 00:36:07
URL: http://maggiehoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0