En liten tripp till Sundsvall

Damn, what a day! Dagen började med en tidig morgon, fast jag låg och små kolla på Vakna med the vocie på tv:n och gosade med Saga ett bra tag innan jag klev upp. Hade till och med ställt klockan på 08.30, för att jag skulle skjutsa Emma till praktiken. Men lilletjejens lillasyster var sjuk, så det blev ingenting av med de. När jag väl hade kommit upp och käkat frulle, så drog jag på mig kläderna och tog en prommis med Saga. Vid 11 snåret var jag tillbaka hemma igen, och då gjorde jag mig klar för att sen fara och hämta Mia på jobbet. Sen gasade vi vidare mot Sundsvall där vi strosa runt på Birsta och hittade massa saker som vi ville ha med oss hem. Synd bara att det är en vecka kvar till lön. Men lite små prylar fick iallafall jag med mig hem, även Mia fick med sig lite saker. Ja, en trevlig dag har det varit. Och nu ikväll så har jag varit uppe hos Marie en sväng och druckit kaffe och surrat. Lite bebismys vart det också. Of course. Lovely!

I morgon är det jobb som gäller. Men bara en kort dag. 07.30-12.30, sen har jag absolut ingenting att göra, vad jag vet. På torsdag får jag iallafall träffa honey, och jag känner mig redan nu i stort behov av kramar från honom. Så det kan bli lite farligt på torsdag då det är dax. Näe, nu bara babblar jag på. Vet inte ens vad jag skrivit. Tror faktiskt att jag alldeles strax ska lägga mig och sova. Är faktiskt, ganska trött..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller hur;D.. Ska jobba i stugun sedan ska jag kolla på Erika och Johnnys 2a u Gulldalen på Freda, så är den bra så hamnar jag där:)

2009-04-21 @ 22:33:22
Postat av: Erika

Nä men faan det hade jag glömt!! :S Petra the grymmast! ;)

2009-04-21 @ 23:43:31
URL: http://muhonen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja jag fick den där på telefon för ett bra tag sen:P och den e fortfarande lika bra:P haha..



Ja kan du rita sån här snygg text också? :) haha.. "sån här" vare ju bra sagt:P

2009-04-22 @ 14:57:10
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: mia

Snart så ;-)

2009-04-22 @ 15:46:40
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0