Inte många ord

Godmorgon sockertoppar!

Jag vet, jag vet. Jag var tyst igår. Men efter jobbet, hade jag faktiskt fullt upp. Jag får ju alltid för mig att ta en tid i tvättstugan då jag verkligen har hur mycket tvätt som helst. Fel och bara dela upp det lite snyggt istället, för då vore det ju inte alls lika jobbigt? Iallafall, så tvättade jag hela kvällen igår, bytte rent i sängen, diskade, lagade Asiatisk Quinoapanna (skriver det endast för att skryta), och ja, jag tyckte att jag var himla händig igår. Satt inte ner mer än då vi åt mat. Så när jag väl gick och la mig, så hade jag så fruktansvärt ont i fötter och ben. Så kvällen, avslutades med fotmassage av Jockeplutt. - Jag fick inte tjata riktigt lika mycket som jag var beredd på att göra.

Idag är jag ledig. Men jag klev upp med Jocke runt 8. Dukade fram frukost som vi knaprade i oss innan han for iväg. Jag hatar denna känsla jag har i kroppen nu. Att man väntar och väntar, för att sen få höra hur det gått. Men jag tror det går bra, iallafall den här gången. 33 minuter har gått sen det började, så jag behöver troligtvis inte vänta så länge till.

Nu ska jag nog snart gå och duscha, så att jag blir lite piggare. På något konstigt sätt så blir jag alltid trött efter ett tag då jag har varit uppe. Även om jag varit pigg och fit for fight sen jag kommit upp. Sitter iallafall inlindad i täcket och har det ganska mysigt för mig själv. Vad gör ni idag, party people?

Kommentarer
Postat av: Marie

Behöver en update känner jag.. Kaffe?

2009-04-01 @ 10:39:32
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0