Jag hatar att sakna

Fredag, och jag har jobbat idag. Slutade klockan 15, och har tyckt att hela dan har gått så otroligt sakta. Nu sitter jag hos mamma, och här stannar jag tills i morgon, eftersom att jag jobbar då också. Jocke m.fl var och hämtade Saga för ungefär 2 timmar sen. Så en kram och några pussar har jag iallafall fått idag. Det är tråkigt utan Saga, det är tråkigt utan Jocke, det är en tråkig dag idag helt enkelt. Jag har ingenting att göra, jag har ingen att få tiden att gå tillsammans med för alla verkar vara ute på äventyr. Men här sitter jag deprimerad och.. ensam. Kul fredag!


Förresten, ett stort jävla grattis till Linda och Rasmus,
som i morse fick sin lilla pojke!

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis till Rasmus till pojken!!



Haha.. Tack och bock, varför varför svara du inte på mitt meddelande love? Det kan ju handla om liv och död... Puss

2009-04-24 @ 18:48:31
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: nadja

mig du saknar? :)

2009-04-24 @ 21:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0