Mamma, du är en tönt

Hah, ibland kan jag inte göra annat än att skratta åt min mamma. Även fast jag då och då kan vara ganska förbannad på henne också. Men det är en helt annat sak. Idag har jag gjort soppa! Det tog lite längre än vad jag trodde att det skulle göra. Men nu har jag ätit och kan ju bara säga att jag är g r y m. Mia gjorde mig sällskap på ICA och sen hakade hon på hem hit en stund. Alltid lika trevligt med besök av denna donna.

Jag hade ju tänkt att kika förbi Marie en sväng också, men annars får det blir i morgon. Ska plocka undan lite hemma först, innan jag bestämmer mig hur jag ska göra. För ikväll, skulle jag och Jocke umgås och glo på film.

Har ni något bra filmtips?

Kommentarer
Postat av: Mia

haha, mayvon äger :D

2009-04-01 @ 19:17:10
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0