Nästan spikat

.. sen är det liksom bara to be ready and go!

Jag har fortfarande inte tagit fingrarna hur arslet och beställt tid för att tatuera mig. Men jag har också börjat vela och ha mig, men som det verkar så kommer jag hela tiden fram till samma sak. Så, man kan ju nästan säga att det är klart. Jag har suttit och kollat på, närmare 1 miljon tatueringar känns de som. Men det blir en text på latin först och sen blir det en annan sak. Och nu är det alltså bara att beställa en tid som fattas. Texten kommer  inte vara överdrivet stor, men den kommer att ha en stor betydelse för mig. Jag har sagt länge nu att jag ska göra en tatuering som har med morfar att göra. Snart har jag den.


Semper in corde meo eris, ave materne
(Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, morfar)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tjabba...

Bara att boka tid...

Själv ska jag göra nått bak på halsen i nacken.. Har nog bestämt mig för denna bild till 99%... Lycka till... Kraaaamen Ullis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0