One day in your life

Idag är det första dagen på en ny vecka. Jag vet inte riktigt varför, men jag tycker att det på något sätt kan vara skönt med måndag ibland. Fast det kanske bara är dom måndagarna jag är ledig, vad vet jag? Igår var det en mysig eftermiddag/kväll hos systeryster. Jag tror jag inte kom hem förrän efter 20 nångång.

I morse vaknade jag till liv run halv 9, låg och kollade på Vakna med the voice tills de var slut. Och, sen dess har jag varit uppe. Men jag har inte gjort ett förbannade dugg mer än att varit ut med Saga en sväng. Har tänkt att jag ska dra några varv med dammsugaren, innan jag gör nånting annat. Min nacke är inte bra än, och jag känner mig mer och mer handikappad. Förstår inte varför det ska jävlas. Jag tycker jag har nog mycket att tänka på, vissa dagar. Jag ska försöka känna efter,  om jag kan jobba i morgon. Åh, jag ser bara mina pengar försvinna.

Några bilder från igår;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0