Panik plock och pannkaka

Jag lyckades iallafall ligga och lata mig på soffan i sisådär, 20 minuter. Sen fick jag myror i brallan och satte igång och göra en tjockpannkaka. Tänkte att det skulle bli super gott, men när jag sen efter en stund inser att jag inte har någon sylt. Typiskt. Nåja, några bitar fick jag i mig, men det var ingen höjdare alls utan sylt. Nu har jag plockat upp alla små saker som har legat exakt överallt i min lilla lya. Jag förstår inte hur jag kan lägga hårspännen här och där. Inte konstigt att jag måste köpa nya så ofta. Ska ut med Saga en liten sväng strax, sen lite senare ska jag göra mig ett bad med massa skumm hade jag tänkt. För Marie, jag menar, det går att göra det då man har badkar..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Okej ;D Ja min tankte e väl att det ska stå Emilia och 031109 under, sen ska det va typ "vingar" eller nånting under eller nånting:P vet inte om det blir så snyggt, men det ser bra ut i mitt huvve. haha..



Ja men eller hur:P Tanken slog mig igår å nu kan jag inte släppa den:P Måste nog ta reda på svaret:P haha

2009-04-22 @ 19:27:35
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Ja man kan ju alltid hoppas att de räcker,

Kan förstå att de kommer kännas länge!

Absolut kan jag fixa ditt hår de är bara att du hör av dig=) Vore super skoj=)

2009-04-22 @ 21:43:02
URL: http://josefinesaramadelene.blogspot.com
Postat av: Marie

Fjant.. Jag gillar ändå inte badkar........

2009-04-24 @ 10:05:24
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0