Såklart att det var avi

Åh, att man kan vara så trögfattad! Men, tack så mycket för det rätta svaret. Nu kan jag gå vidare med mitt korsordsliv..

Jag har precis kommit in efter en promenad med Saga. Det kändes verkligen som om vi bara hade gått en kort stund, men lite över 1 timme hade vi varit ute och traskat. Det är ju så himla fint väder, man får sån jävla energi. Jag ska börja göra mig klar för att vara till syster alldeles strax, men tror jag ska göra mig en smoothie först. Egentligen har jag ingen brådska. Jag börjar ju inte jobba förrän halv 5 idag och jobbar bara till 20.30. Det kallar jag NAJS.

8 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Marie

8 dagar kvar till vadå älskling?

2009-04-29 @ 17:25:58
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0