Solen är framme

Goddagens gott folk!

Har inte hunnit blogga nånting idag förrän nu, eftersom att jag (nästan direkt då jag vaknade) for och hjälpte Marie att städa huset. Det gick ganska så bra, rätt smärtfritt helt enkelt. Micke, Mattias och underbara Anna kom en sväng också. Efter vi kände efter och tyckte att vi hade gjort det ganska så bra, for vi hem till Marie och Micke. Där bjöds de på lunch och givetvis kaffe. Innan jag drog mig hemåt, så tog vi en liten promenad med hundarna. Så nu är iallafall Saga ganska nöjd och ligger och latar sig på golvet. Nu ska jag vänta på att Mia pallrat sig hem från jobbet, och sen ska jag umgås med henne ett tag innan det är dax att klura ut vad fan man ska göra för middag idag. Har ni nått tips? Ska iallafall fara och köpa jordgubbsylt, så i värsta fall så blir det pannkaka idag igen. Fast såklart med sylt denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0