Solet siner, ormet kruper

Nu är jag hos mam´a och vi ska snart fara till syster. Tror också att vi skulle gå ut och äta nånstans, och det är bra för jag börjar nämligen bli lite hungrig. Men som vanligt så tar det en förbannad lång tid innan vi kommer iväg, jämt. Medans jag väntar, så är det lika bra att sitta här och fundera över vad man kan göra för att så fort som möjligt bli av med pengar. (Ibland känner, iallafall jag, mig tvungen att köpa nånting. Nån fler med såna problem?) Jag tror faktiskt att jag ska ta och köpa mig en ny telefon. Eftersom att jag tappade min i snön på jobbet, och insåg inte det förrän efter ett bra tag. Så ja, lite småa skador drog den på sig iallafall.

Jag vet inte varför, men jag vill ha lucka på min telefon. Det känns som om, att jag inte kan ha en telefon utan. Näe, usch. Det är svårt. Plus att jag också tänkt att skippa samsung denna gång, och hoppa till ericsson. Jag kanske gör värsta dåliga bytet då? Det viktigaste för mig är att det är bra ljud i den, och att det funkar att ha mycke musik på telefonen. Kameran är inte så viktig för mig. Ja, man är olika. Fan, jag har bestlutsångest. Men det lutar åt denna söting.


Kommentarer
Postat av: mia s

Hej. Tord har varit på Tradera och köpt två skit fina mobiler en till mig och en till Filip.Ericsson båda två.Kanon skick är Filips.Min har inte kommit än.Billigt blev det.Båda två för inte ens priset för en.Ericsson W350i och Ericsson W380i.Titta där du också.Ha det bra.

2009-04-05 @ 18:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0