The sun is beautiful

Nu har jag suttit på balkongen i lite över en timme och guud, så skönt det var. Varmt och mysigt. Är det någon mer än jag som håller på och längta ihjäl mig till sommaren? Har passat på att kludda lite grann också. Men det är synd att vissa dagar går det  inte att göra nånting (knappt en streck-gubbe), och idag har jag en liten sån dag. Men slänger upp några bilder ändå till er! Innan jag satte mig på balkongen så var jag ute på en promenad med Saga, så snart är det dax att gå en liten sväng till tror jag. Tänka sig att vädret kan få en på lite bättre humör?









Kommentarer
Postat av: Erika

Men satan Petra du är ju grym på å måla. :)

2009-04-21 @ 10:29:59
URL: http://muhonen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad fint du rita :D du kan ju få rita en tatuering åt mig också :D

2009-04-21 @ 17:30:03
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Världens bästa Marie

Vad du är duktig älskling!!!

2009-04-21 @ 21:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0