Time to go, lover

Nu är denna kväll snart överstökad, och jag sitter såklart och trycker vid denna aparat. Har precis varit ute med Saga och nu ska jag ta en snabbdusch innan jag kryper ner under täcket. Just ikväll tycker jag det är fruktansvärt tråkig att lägga mig i en säng som är tom. Hade faktiskt velat ha min man hemma. Just be strong, baby. I morgon är det Sundsvall med lilletjejen som gäller, trots att ingen av oss har ett öre. Men med gott sällskap så funkar ju det mesta, är det inte så?

Jag hade också hoppas på en nintendo kväll ikväll, men det får bli en annan kväll helt enkelt! Innan duschen, måste jag slänga in brödet som jag bakade idag i frysen (kärringvarning! men ack, så gott..) Jag skrev nog bara dom här sista meningarna för skryta över att jag så småningom kommer bli en toppenbra hemmafru som gärna lirar tvspel nångång då och då. Äsch, godnatt lovers!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men hoppas de går bra för han att ladda dom, hur länge ska han göra de då?

Tack så mkt, trivs jätte bra i de korta håret=)

2009-04-21 @ 17:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0