4 av 127 ?

Psst, snacka om dåligt gjort människor! Aja, inget att göra åt. Och det är väl egentligen skitsamma. Jag har iallafall nyss kommit hem från jobbet. Det gick ovanligt segt idag, hela dan har jag känt mig slö. Och jag har också känt mig äcklig. Nu har jag inte tvättat håret på 3 dagar, så ikväll ska jag göra en inpackning och hoppas på ett bra resultat. Jag får så jävla torrt hår, om jag tvättar de för ofta. Ja, satan va äcklig jag har känt mig. Det är inte ett dugg fräscht med sliskigt, fett hår. Nu är det en springtur som gäller, så jag ska dra på mig skorna och jackan, handsfreen till telefon så jag kan dunka musik, och sen kuta tills jag känner mig rätt nöjd. Later folk´s!

Förresten, LÄGENHETEN ÄR UPPSAGD NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0