Ensam igen

Jaha, då var jag ensam igen. Mia åkte bara för en liten stund sen. Än en gång lyckades jag slå på en dålig film. Komedi/Drama. Jag haaaaaatar puttinuttiga filmer. Det är så himla, överdrivet. Livet är ingen dans på rosor, det är mycket sällan det går som man vill. That´s just the way it is. Hon får honom, han får henne, så är det alltid på film. Jag spyr nästan. Eftersom att jag är ledig i morgon, kors i taket, så ska jag slå på ännu en film, och nu blir de en thriller! Somnar jag så somnar jag, annars känns de som att det kommer att bli en lång natt.

Förresten så vet jag inte riktigt vad det var för skadad bild jag bjöd på idag. Jag ber om ursäkt, men sådär ser jag ut när jag är utråkad.. Jag har lärt mig att leva med det. Sussa sött i natt!

Jag håller tummarna.
Jag vill verkligen!
Det måste bli så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med om filmerna. det går åt helvete jämt ...

2009-08-22 @ 03:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0