Idag har jag gjort rätt för mig

Seriöst, måndagar, jag gillar dom inte. Speciellt inte då man ska kliva upp, för att sen åka och jobba. Idag började jag egentligen 7.30, men min kära mor trodde jag började prick 7, så hon väckte mig kvart i 6. Jag klev upp, ganska så överdrivet halv död, kollade på schemat och såg att de stog 7.30, jag vart less. Men, var på jobbet till 7, och har inte alls suttit många minuter idag. Jag fick ett ryck och städade tvättstugan på jobbet också, eftersom att min mor inte alls hade turen på sin sida idag. Först, så råkar hon tvätta en blöja. Så det var tussar överallt. Dammsög bort de och sen ska hon tvätta en sittkudde, och vad händer då? Jo, den gick sönder, så det var gummi bitar i miljoner överallt. Då var klockan runt 15 kanske, och eftersom att man är ganska seg i skallen efter en hel dag på nipis, så skrattade jag överdrivet mycket åt de. Nu är jag hemma i lägenheten, och har pratat med min fina man igen. Åh, jag saknar dig hjärtat! <3  Och strax har jag tänkt rulla tillbaka mot mamma för att gå en långpromenad med henne och Saga. Talk to you, later.

Btw, Marie, har du tid i morgon? Jag jobbar bara till 12.30!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0