Inget att se, inget att göra

Vilken lång dag. Fast jag antar att det är för att jag i stort sett bara legat i sängen och kollat på TV/datan hela dan. Tog mig iallafall ut en sväng med Saga, och då började de givetvis regna, men det var ganska skönt ändå. Jag har haft ont i huvet nu, i sisådär 3 timmar. Har tagit ipren, men det hjälper inte och alvedon tycker jag är äckligt så de vägrar jag att ta. Jag tänkte sova hos mamma i natt också, eftersom att både jag och hon jobbar i morgon. Här finns det ungefär alla kanaler, men såklart finns det inte en enda film att kolla på nu. Så jag vet inte vad jag ska göra. Det finns ingenting att göra vid datan heller, och sova, det kommer jag nog inte kunna göra än heller. Så, ja, vad gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0