Jag börjar bli sur

Fan, det är lördag och jag har absolut ingenting att göra. Jag börjar känna mig så jäkla sur. Ikväll är de fest. Inbjudan till den dunstade ner i min brevlåda för någon vecka sen. Men, jag jobbar i morgon, så de får vara. Tyvärr. Det känns som att jag hade behövt en fylla, för att lugna nerverna. Niklas verkar vara på hugget för Cowboytemat ikväll iallafall.. Ute regnar de fortfarande, det suger. Jag som kände mig ganska så laddad för att gå ut en sväng, och ta med mig kameran och få till några fina bilder. Men, det får också vara. Ja, som sagt, jag har ingenting att göra. Måste kanske tröst shoppa lite grann? Fast, det är lite svårt då ekonomin inte alls är min bästa vän.

Saknaden efter dig gör ont.
Kom tillbaka till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0