Lugna puckar

Jag är trött. Dum som jag är så satte jag mig i fotöljen hemma hos mamma direkt då jag kom hit, och sitter fortfarande här. Jag vart så trött, så jag tror att mina ögon kommer åka igen när som helst. Men jag ska försöka tvinga mig själv till att inte somna. Jag kanske måste tvinga mig själv ut på en promenad så att jag får lite luft. Kanske är de som fattas? Fast jag har i stort sett varit ute och flygit hela dan på jobbet. Faktiskt så längtar jag tills på lördag, då jag är ledig. Då blir det en liten sovmorgon, sen har jag tänkt att jag ska fara till Sundsvall och shoppa lite.

Näe, svammel. Jag hör av mig senare till er, om det finns nånting att säga då istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0