Många flaskor

.. som tyvärr bara innehåller vatten. Jag vet inte hur mycket vatten jag har druckit idag. Men jag ha hört att det är bra att dricka mycket vatten, så jag få väl helt enkelt tycka att jag har varit duktig idag? Iallafullafall så har jag nästan nyss kommit hem. Det gick bra att springa idag, kors i taket! Jag ska testa samma strecka i morgon efter jobbet, och hoppas på att det går lika smärtfritt som nu ikväll. Visserligen så sprang-gick-sprang-gick jag (vad fan ska man kalla de?), men vi kör på det i morgon också, ändå!

Nu ska jag ta mig en dusch, en lång jävla dusch, sen ska jag antagligen inte göra så mycket mer idag. Kolla på tv antar jag, även fast det bara är en massa skit. Det blir en tidig kväll, för i morgon ska jag kliva upp före tuppen, till och med.

Det är för länge sen jag fick hålla om dig nu.
Jag saknar dig, och det gör ont.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har börjat bli flitig med träningen. tummen upp!

2009-08-29 @ 01:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0