Nu blir de en kall dusch

Puuuuh, jag känner mig helt borta i huvet. Det gick iallafall bra att jobba ikväll, tiden bara rusade iväg. Såklart så var det hur varmt som helst. Jag kände mig inte sådär jätte peppad att dra på mig kläderna då jag kom på jobbet halv 4. Även fast jag hade tagit mig en kall dusch innan jag drog iväg på jobbet, så var jag varm och äcklig direkt då jag klev utanför dörren. Iallafall så slutade jag halv 9 ikväll, och jag var hemma ungefär kvar i 9. Saga höll på att dö av lycka då jag kom hem. Ännu gladare vart hon då hon såg att jag tog på mig jacka och skor och tog fram hennes sele. Jag tog mig en spring-promenad-spring-promenad sväng, och har precis satt ner arslet. Det gick bra, trots att jag fortfarande inte har tagit mig råd att köpa ett par nya skor. Ska kolla nu inne på stadium, om dom har fått in nånting som faller mig i smaken. Sen efter de blir det att ta ännu en kall dusch och sen gå och lägga sig. I morgon jobbar jag 7.30-15.30, sen är jag ledig till måndag kl 7.30! 
Idag saknar jag dig, så himla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0