Sängen tidigare än tänkt

En till överdrivet stressig dag på jobbet är avklarad. Det var 2 stycken sjuk i morse, och vi fick inte in en enda jävel. Stressigt hela förbannade dagen för att vara ärlig. I morgon hade ju jag tänkt ta sovmorgon, eftersom jag var ledig. Men så blir inte fallet, eftersom att jag måste jobba extra. Inte en enda människa kunde jobba i morgon heller, och när jag vet hur det var i morse, så var jag tvungen att ställa upp. Fyfan.  Är hemma i lägenheten nu, och har faktiskt dammsugit och skurat golven. Det är konstigt att det blir så jävla styggt, även fast man inte är hemma riktigt på 2 veckor. Jag har också tänkt att jag ska stänga av denna skitdator i tid ikväll, annars blir man bara fast här framför och så tickar klockan iväg. Nu så står det bad på schemat, sen så ska jag faktiskt lägga mig och glo på någon film. Och förhoppningsvis somna tidigt. Jag känner mig ganska slut.

Minimoster: Cut the crap. Nääääråå!  Då var de love IRL! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0