Sköna sovmorgon

Runt 7 vaknade jag i morse, och jag var så himla glad att jag bara kunna lägga mig och fortsätta sova. Sov enda fram till 10, sen tvingade jag mig upp, kunde ju inte sova bort hela dan, eftersom att jag ska upp tidigt i morgon. Idag har jag hittills bara betalat räkningarna, och för en stund fick jag känna mig någorlunda rik, men pengarna bara försvann allt eftersom att räkningshögen minskade. Trist.  Om cirkus 3 timmar börjar jag jobba, och jag hoppas det verkligen inte är lika lungt som det var igår. Fast det brukar det inte vara på kvällarna, tack och lov. Tiden går ju bra mycket fortare om man har nånting att göra hela tiden, istället för att bara sitta och stirra och surra massa skit.

Denna månad blir än en gång en fattig månad, förbannade pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0