Slocknade på soffan

Idag knatade jag på till halv 1 på jobbet, skönt med lite extra timmar. Det gick väldigt bra att jobba idag faktiskt. Allt flöt bara på. Jag tror seriöst att det är mycket lättare att jobba flera dagar i rad. Nu jobbar jag fredag och lördag, ledig söndag. 6 dagar av 7, det är inte vanligt för att vara lata mig. Skulle egentligen vara ledig på måndag också, men bytte min tisdag, så jag jobbar måndagen istället. Nu, nu, nu vet jag inte vad jag ska göra. Det är lite varmt och skönt ute, så det kanske blir en längre sväng med Saga ikväll. Igår spöregnade det då jag var ut.

Somnade till på soffan runt halv 4 tiden, och vaknade då Jocke ringde vid halv 5. Det vaaar så skönt att sova, men ännu skönare att höra min mans mysiga stämma. Vad gör ni i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0