Solen visar sig, finally

Vilket väder! Och vilken tur att jag jobbar kvällen ikväll, annars hade jag nog kunna strypt någon. Det är riktigt varmt och skönt. Jag tog mig en promenad för ett tag sen, och jäklar vad solen stekte på. För en stund sen åkte brandbilen förbi med världens fart och blå ljus, då började Saga skälla. Hon är sötast min minigris. Jag har också hunnit varit på ICA en snabbis och sen unnade jag mig en sallad, så nu är jag mätt också. Det är snart bara två timmar tills jag ska fara och jobba, och jag tycker faktiskt solen kan gömma sig då. För alla som har burit arbetskläderna som vi har, vet vad jag pratar om. Det går inte att förklara hur jävla varmt det blir. Och fula, det är dom också. Men hellre dom, än mina egna kläder faktiskt.. 

Igår kväll så målade jag mina tånaglar, det var väl kanske inte den smartaste idén att måla naglarna i ett mörkt rum ser jag idag. Men det får vara, för vem vill inspektera mina tånaglar egentligen? Synd att jag jobbar så mycket i augusti, annars hade jag velat fara och fixa mina naglar. Det är ju så läckert! Men de får vänta en stund. Kanske man ska passa på att beställa tatueringstid i samma veva?
 

sexy, so sexy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0