Übertråkig dag

Idag på jobbet, så var det så jävla lungt. Jag tror jag aldrig tidigare varit med om en sån dötråkig dag. Jag hade sån jävla energi, så att jag nästan höll på att bli galen där ett tag. Det fanns absolut ingenting att göra. Nej, glad var jag då jag fick gå därifrån. Jag har precis kommit in efter att ha varit ute och gått i över 1 och en halv timme. Det behövde jag. Nu är jag inte lika full av energi så nu kanske jag kan koppla av. I morgon har jag bytt, så jag jobbar kvällen. Skönt. Sovmorgon, det gillas! Pratade med lillplutt för några timmar sen, och han har blivit förkyld. Jag kände nästan inte igen hans röst då han ringde. Stackars honey.

Hittade en sida förut, där de fanns gamla kort på kändisar. Det var faktiskt lite kul att se hur jävlig dom faktiskt har sett ut. En del ser ju fortfarande ut som stryk, men det är inget jag kan göra nånting åt.


Kylie Minogue



Ricki Lake



Victoria Beckham


 

Mer bilder hittar du här : http://starlounge.msn.se/index.cfm?objectid=61018


Kommentarer
Postat av: Marie

Hahahaha.. Posh, haha.. Snyggt :p

2009-08-26 @ 21:09:42
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0