w980, to day I hate you

Om sisådär en timme, ska jag bege mig. Jag ska lämna in min telefon. Seriöst så är de första gången jag inte har kastat, tappat, eller gjort något annat dumt med en telefon. Så varför i hela friden har den gått sönder? Jag fattar inte. Den stänger av av sig själv, vissa knappar funkar inte, ja, egentligen så lever den ett eget liv. Men jag gillar den, att spela musik på den funkar så himla bra. Det är resten som är puckat.

Idag hade jag sovmorgon, och det var så skönt. Jag sov fram till 10, sen väckte Saga mig med cirkus en miljon pussar och mycket morgon mys. Jag har varit på banken och ICA, kollat posten och såg att jag fått hyran. Åh, man hinner inte mer än att betala den, så ska den betalas igen. Bajs på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0