It´s getting better

Okej, det är 3 dagar kvar till julafton. Förstår ni det? Hela december har bara flygit förbi. Det kanske beror på att jag inte jobbat nånting, och mest bara funnits till. Men som sagt, det blir andra bullar 2010. (Som man säger varje år, jag vet). I morse tvingade jag mig iallafall upp runt 9 och tog mig en långpromenad med Saga. Det var lite kämpigt i början, för jag tyckte det var så förbannat kallt, eftersom att det var så himla varmt och skönt under täcket med honey brevid mig. Iallafall... så for jag och honey iväg på Hammarn senare. Släppte av honom, och for sedan och handla. Där jag träffa min underbara Marie och finaste Anna. Följde med Marie till HC, för att Anna skulle ta spruta. Följde med in där också, och gud vad jag tyckte synd om lillflickan. Men duktig var hon, såklart!

Tog en kaffe hos Marie, surrade lite strunt och sen hämta jag Jocke, och nu är vi hos mamma och pappa. Jag vill flytta, det kanske ni förstår? Det är så jobbigt att bo här, speciellt att man inte ha sina egna saker. Jag saknar våran säng så himla, himla, himla mycket. 

Näääeni, nu är det mat som väntar. Och jag är hungrig. Stuvademakaroner och krov, sååå Svensson, men såå gott! 

Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-21 @ 17:24:02
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0